Δημιουργία λογότυπου

Η σχεδίαση ενός καλού λογοτύπου Λογότυπο – Η καρδιά της Εταιρικής Ταυτότητας Το λογότυπο πρέπει να κάνει καλή πρώτη και με διάρκεια εντύπωση. Ο σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει, στο βαθμό που είναι δυνατό, στοιχεία για την ταυτότητα της εταιρείας ή του προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά της εταιρικής ταυτότητας και πολύ συχνά είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για την εικόνα που θα αποκομίσει κάποιος για την εταιρεία σας.

Στη συνέχεια θα βρείτε μια σειρά από σημεία που πρέπει να προσέξετε καθώς σχεδιάζετε ή επιλέγετε το λογότυπό σας.

Γιατί αξίζει να επενδύσετε χρήματα για τη σχεδίαση του λογότυπου;


Εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία.



Η σχεδίαση του λογότυπου της εταιρείας ή του προϊόντος σας αξίζει χρόνο και προσοχή.

Ένα καλό λογότυπο δημιουργεί μια θετική προδιάθεση ενώ ένα πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο λογότυπο προξενεί επιφυλακτικότητα ή και απόρριψη. Για να κάνετε καλή πρώτη εντύπωση και να δώσετε στους πελάτες σας την επαγγελματική εικόνα που αρμόζει στην επιχείρησή σας Για να έχει η καλή εντύπωση διάρκεια ώστε ο κόσμος να αναγνωρίσει την εταιρεία σας την επόμενη φορά που θα δει κάποιο στοιχείο της εταιρικής σας ταυτότητας Για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.